Software oplossingen voor een digitale bedrijfsvoering

Hoe kopen klanten producten bij jouw bedrijf? In de winkel, telefonisch, via de e-mail of wellicht online? En: hoe verwerk jij de orders daarvan? Vandaag de dag zijn er tal van mogelijkheden om digitaal samen te werken met je klanten en leveranciers. Dus heb je nog geen digitale connectie met je klanten? Dan mis je de connectie. Start daarom met het creëren van bestelgemak en klantbinding door het gebruik van digitale verkoop en bestel kanalen. Hiermee automatiseer je de handel en logistieke processen buiten je bedrijf en creëer je binding met je klanten
Met digitale oplossingen als verkoopkanalen ontzorg je je klanten en creëer je bestelgemak. Ons aanbod voor de connectie met je klant bestaat uit meerdere varianten die allemaal werken op basis van een en hetzelfde principe. Maak een online kanaal waarover je aan de ene kant kan communiceren met je klanten en aan de andere kant met je leveranciers. Of dit nu is via een app, webshop of scanner. Er is een connectie nodig tussen jouw bedrijf en de klanten.
Nadat de connectie met de klant is gemaakt. Komen de orders binnen in je systeem. Ons systeem daarvoor is de MSG ERP en zorgt voor registratie van ‘alle’ inkomende informatie. Geïntegreerd in onze ERP zit de MSG WMS oplossing. Deze oplossing is een warehouse management systeem die op zijn beurt weer zorgt voor de automatisch verwerking van je orders. Of de orders nu binnen komen via de app, portal of een scanner dat maakt niet uit.
'Registratie en verwerking'


Digitale oplossingen voor de connectie met klanten en leveranciers
Maak digitale connecties met de buitenwereld – En jij mag bepalen op welke manier je jouw bedrijf aan de buitenwereld wil tonen en aan wie je je wil koppelen. Dus op welke manier gaat er tussen partijen worden gecommuniceerd? En welke verschillende bestelkanalen wil je gebruiken? Eén uitgebreid bestelkanaal voor al je klanten of een aparte portal voor vaste klanten en moderne webshop voor particulieren? Iedere branche heeft daarin zijn eigen karakter en ieder bedrijf zijn eigen smaak. Van een bestel app voor vertegenwoordigers tot volledige geïntegreerde B2B portals, zijn er tal van mogelijkheden.
Al met al kunnen wij alle soorten en maten orderverwerking en registraties digitaal en geïntegreerd realiseren. Vanaf het samenstellen van een artikel database met meerdere leveranciers tot aan een gepersonaliseerde online portal voor het bestellen van werkkleding of het online registeren van je machine beheer. Wij maken oplossingen waar jouw situatie om vraagt en hebben daarvoor standaard oplossingen liggen die aan te passen zijn naar wens.
Onze kracht? Het online & digitaal verwerken van informatie, gegevens en orders. Wij zijn experts in het op maat maken van online oplossingen voor jouw offline handelingen. Deze oplossingen bieden we aan in de vorm van scanners, apps en portals. Wil je hier meer over weten? Bekijk hieronder de mogelijkheden.
'Integratie en klantbinding'

