Mogelijkheden & Samenhang tussen digitale oplossingen

Headless commerce: RESTservices, Front-end & Design

Welke mogelijkheden heb je als klant op het online vlak?

In het kort, met het headless commerce platform, veel. Door ‘slimme’ opdelingen van onderdelen binnen het platform, bieden wij jou als klant de vrijheid.

Deze vrijheid is ontstaan omdat ons platform uit ’twee’ knooppunten bestaat. Als je het erg gedetailleerd gaat bekijken, zijn het er veel meer, maar op hoofdlijnen zijn het er twee. Een knooppunt ligt op het vlak tussen de REST services en de front-end en de andere op het vlak tussen de front-end en het design.

‘Let op: We kunnen het hier hebben twee omgevingen, namelijk een front-end voor het APP platform of een voor het ONLINE platform

De knooppunten

REST services & Front-end

– Het eerste knooppunt zorgt voor de kracht & flexibiliteit van de functionaliteiten.

Front-end & Design

– Het tweede knooppunt zorgt voor de kracht & flexibiliteit op het vlak van design.

‘Door deze twee strikt gescheiden te houden, kunnen we tegelijkertijd aan nieuwe functies/ modules & designs werken. En in de tijd dat er nieuwe functionele modules ontwikkeld worden, heb jij de tijd om het design naar wens vorm te geven, om het geheel uiteindelijk samen te voegen.

De ‘ideale samenhang’ voor ontwikkelaars, designers en uiteindelijk jouw bedrijf.